30 januari 2016

😂

Dagligbasis

Är det nĂ„got jag kan gĂ„ och mĂ„ bra av lĂ€nge sĂ„ Ă€r det vardagskomik som blir helt random. Tex; 

Jag var pĂ„ ica igĂ„r, köpte mjöl, grĂ€dde, ett tuggben till leah och en dricka till mig sjĂ€lv. Drar mitt icakort innan jag sĂ€tter i betalkortet. Sen hĂ€nder det liksom inget mer. Man stĂ„r dĂ€r lite och vĂ€ntar pĂ„ att man ska fĂ„ slĂ„ sin kod. Kliar sig lite med ena benet pĂ„ det andra. Kör lite olika vinklar med huvet och till slut kommer en suck. Det hĂ€nder ingenting! 

Han i kassan tittar pĂ„ mig och sĂ€ger med den mest lugna och pĂ„litliga röst "du, skulle jag kunna fĂ„ se legitimation, det Ă€r nĂ€mligen sĂ„ att vi infört legitimation pĂ„ mjölet" 

Och det blev typ blackout i huvudet och jag ba eeeh ja men a-a-absolut och jag börjar pilla upp mitt legg lite klumpigt och hastigt. Sen kollar han pĂ„ mig och ba haha nej jag bara skoja. Jag behöver det för att regga icakortet. 

Jag ba ...... Och sen börja jag garva! Rakt ut. Vilken blĂ„st idiot man Ă€r. I det lĂ€get hade han kunnat lura av mig vartenda jĂ€vla öre jag Ă€gt. Allt gick sĂ„ fort och han lĂ€t sĂ„ jĂ€vla pĂ„litlig. 

Men bĂ„da garva tills jag typ gick dĂ€rifrĂ„n och tanken som jag tror bĂ„da hade va nog som jag skrev innan, vilken jĂ€vla idiot 😂 och jag ba insĂ„g Ă€nnu mer hur mycket jag Ă€lskar ICA SĂ€vja. 

/den blĂ„sta bruden haha...... 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress