Min frånvaro de tre senaste dagarna har vart pågrund av renoveringsjobb i örsan! Återuppliva något fint, göra om och sätta sin egna touch är väl helt fantastiskt! Blir mer kär för varje dag som går här ute, nu får sommaren komma fort så en kan spendera sina dagar här! 

Poppe har fixat skärmen in till allrummet och gipsat in hörnet. Ytterligare spackeljobb kvar men sen äre ba å måla innan nytt golv tillkommer! 

Färgen gör sig såklart inte rätt men färgen är ganska ljusgrå. En liten smygtitt på vad som sker. Målning av de två hallarna och halva köket är klart. Det är lister och karmar som kommer här näst och det behövs! Look at this liksom...👇🏻 

Men fräääscht blire! Ni ser ju skillnaden efter min pensel! Löööv. Dörr och tak behöver också lite kärlek, så det finns att göra om vi säger så. 

Efter att ha stått och jobbat med väggar, spacklat, slipat och målat så gjorde jag lite annat skoj också! Nämligen återskapade old things som typ är det bästa som finns. Denna spegel och hatthylla ingår i en serie som jag sprang förbi i hallen som liten när jag bodde med mamma. Så efter den älskade slipmaskinen gjort sitt jobb så ska den få ta plats igen! Även två andra hyllor som jag gjorde likadant med!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress